Skupina ČEZ začala využívat facebook také pro krizovou komunikaci směrem k veřejnosti a to při nenadálých událostech, jako bylo například několikadenní přerušení dodávek tepla a teplé vody pro město Ústí nad Labem při požáru v tamní teplárně.
„Podle nezávislých šetření je průměrný počet fanoušků na aktivních facebookových stránkách v Česku necelých 4 200 lidí. Těší nás, že stránka Pro jádro se zařadila mezi těch 7 %, které mají na facebooku více než 10 tisíc fanoušků. O to více, že o téma mají zájem především mladí, ale i odborníci na jadernou energetiku, což se projevuje i v diskuzích,“ uvádí Kateřina Jiskrová, specialista ČEZ pro oblast sociálních sítí.
Skupina ČEZ využívá facebook také pro krizovou komunikaci směrem k veřejnosti. „V loňském roce jsme poprvé využili facebook pro krizovou komunikaci při vyhoření centrální rozvodny pro teplárnu Trmice. Obyvatele Ústí nad Labem jsme průběžně informovali na jejich facebookové stránce a díky aktuálnosti informací nám dali administrátoři stránky zprávy na svoji „zeď“. Událost probíhala o víkendu a tak šlo o nejrychlejší cestu k obyvatelům města. Přes facebook jsme byli schopni oslovit více jak třetinu domácností. Tato zkušenost nám ukázala, jak využívat nejrychlejší komunikaci na sociálních sítích,“ říká Kateřina Jiskrová, specialista ČEZ pro oblast sociálních sítí.
„Pro jádro“ není jedinou stránkou Skupiny ČEZ na této sociální síti. ČEZ zde dlouhodobě komunikuje jednotlivá témata. Stránka „Práce v ČEZ“ zaměřená na náborovou komunikaci má přes 6 700 fanoušků a byla hlavním komunikačním kanálem pro soutěž pro studenty s názvem Cool Brigáda, ve které si mohli vyzkoušet budoucí uplatnění v energetickém oboru a vyhrát letní brigádu v jednom z provozů Skupiny ČEZ.
Loni také Skupina ČEZ poprvé vsadila na sociální sítě při Letních olympijských hrách v Londýně a založila stránku „Jsme s vámi“, která má přes 4 500 fanoušků a kde si měli lidé možnost prostřednictvím speciální aplikace pod názvem ČEZ Games porovnat síly v kvízu s olympijskou tematikou, střelbě z luku nebo v hodu kladivem. Návštěvnost této aplikace překročila 22 tisíc uživatelů a do hry se zapojilo přes 13 tisíc hráčů.
Dalšími facebookovými stránkami patřící Skupině ČEZ jsou „ČEZ fandí elektromobilům“, „O ČEZu více, dozvíš se v IC“, „ČEZ lidem“, „Geniální panter“, „Třípól“ a „ČEZ Slovensko.“ Skupina ČEZ je přítomna i na Twitteru (twitter.com/SkupinaCEZ).
Komunikace jednotlivých témat se Skupině ČEZ osvědčila, na svých facebookových stránkách má celkem více jak 25 tisíc fanoušků. Měsíčně zavítá na stránky 50 tisíc uživatelů, v průběhu kampaně 100 tisíc uživatelů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČEZ