V článku "EET měla o silvestrovském večeru asi hodinu a půl problémy" došlo k nepřesné interpretaci technických informací ze serveru hlidaceet.cz. Hlavní služba EET, tedy příjem datových zpráv evidovaných tržeb z pokladních zařízení (účtenek), běžela celou dobu naprosto bez problémů.
Dne 31.12.2016 v čase mezi 17:00 a 19:00 hodinou došlo pouze k síťovým technickým problémům u Daňového portálu, proto byly podnikatelům částečně nedostupné funkce registrace do EET, získávání certifikátů a přístup k součtům a přehledům vlastních tržeb. Tyto problémy však neměly absolutně žádný vliv na plynulost evidování účtenek, systém běžel standardně a bez výpadků.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva