Generali garantovala náklady na ubytování a transferové služby všem turistům, které v Řecku a Turecku zastihl úpadek cestovní kanceláře Pradok. „Někteří hoteliéři totiž vyhrožovali, že vystěhují české občany. Díky rychlé reakci naší asistenční služby bylo toto riziko eliminováno a vzniklá situace by na klienty cestovky neměla mít žádný dopad,“ popisuje kroky Generali její tiskový mluvčí Jiří Cívka.
„Českým turistům, kteří se nacházejí stále v zahraničí, jsou postupně zasílány sms zprávy s instrukcemi k průběhu asistence,“ dodává Jiří Cívka.
Destinace |
Datum příletu |
Čas odletu |
Počet klientů |
Kréta - Chania |
18.8.2012 |
9:35 |
26 |
Kréta - Heraklion |
18.8.2012 |
21:45 |
16 |
Korfu |
19.8.2012 |
8:45 |
42 |
Turecko |
22.8.2012 |
9:20 |
5 |
Lefkáda |
18.8.2012 |
16:55 |
28 |
Rhodos |
17.8.2012 |
22:50 |
8 |
Rhodos |
18.8.2012 |
22:50 |
2 |
Rhodos |
19.8.2012 |
22:50 |
2 |
Olympská Riviéra |
19.8.2012 |
16:30 |
6 |
Kos |
19.8.2012 |
9:30 |
6 |
Zakynthos |
24.8.2012 |
9:25 |
2 |
Zakynthos |
25.8.2012 |
9:25 |
27 |
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva