Hodnocení prezidenta Miloše Zemana

08.12.2014 9:30 | Zprávy

V rámci 9. vlny výzkumu Trendy Česka, který provádí TNS Aisa od února roku 2014 ve spolupráci s Českou televizí a s Filozofickou fakultou Univerzity Karlovy, jsme se zaměřili na to, jak občané České republiky hodnotí práci a naplňování programu prezidenta Miloše Zemana po téměř dvouletém působení ve funkci.

Hodnocení prezidenta Miloše Zemana
Foto: Hans Štembera
Popisek: Prezident Miloš Zeman

Výzkumu se zúčastnil representativní vzorek oprávněných voličů v České republice starší 18 let. Dotazování probíhalo ve dnech 22.11.- 28.11.2014.

Hodnocení prezidenta Miloše Zemana

TNS Aisa je přední společnost na trhu marketingových výzkumů a informací v České republice s více než dvacetiletou tradicí. Poskytuje klientům poradenství ohledně specifických strategií růstu týkajících se vstupu na nový trh, inovace, přechodu k jiné značce a stakeholder managementu, založeném na mnohaleté expertíze a špičkových řešeních. Dlouhodobé zkušenosti v oboru a důkladná znalost českého spotřebitele garantují použití správného designu výzkumu, metodiky, dotazníku, analýz i interpretace výsledků. V případě zájmu o další informace prosím navštivte stránky    www.tns-aisa.cz.

TNS poskytuje klientům poradenství ohledně specifických strategií růstu týkajících se vstupu na nový trh, inovace, přechodu k jiné značce a stakeholder managementu, založené na mnohaleté expertíze a špičkových řešeních. TNS realizuje v mnoha zemích světa měření sledovanosti TV, poslechovosti rádií a návštěvnosti internetu včetně měření výdajů do reklamy. S přítomností ve více než 80 zemích vede TNS dialog s více světovými konzumenty, než kdokoli jiný a rozumí také individuálním typům lidského chování a postojů napříč všemi kulturními, ekonomickými a politickými regiony světa.

TNS je součástí skupiny Kantar, jedné z největších celosvětových skupin v oblasti marketingového výzkumu a poradenství. V případě zájmu o další informace prosím navštivte stránky www.tnsglobal.com.

Kantar je divizí investičního managementu společnosti WPP a jedna z největších celosvětových skupin v oblasti marketingového výzkumu a poradenství. Vznikla sjednocením více než 13 různých specializovaných společností a jejím cílem je stát se předním poskytovatelem stěžejních a podnětných marketingových zjištění světové obchodní komunity. 28 500 zaměstnanců této skupiny pracuje ve 100 zemích světa celého spektra výzkumných a poradenských disciplín, umožňujících skupině dodávat klientům obchodní zjištění pro každou úroveň spotřebitelského cyklu. Služby skupiny jsou využívány více než polovinou společností z žebříčku Fortune Top 500. V případě zájmu o další informace prosím navštivte stránky www.kantar.com.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ondřej Kolář byl položen dotaz

Jak přesně si to vyvlastnění představujete?

A byť je to mířeno proti Rusům, není paradox, že přesně tohle dělali oni? Fakt myslíte, že je to demokratický nástroj?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

VZP: Movember - rakovinou prostaty každoročně onemocní 8 000 mužů

7:14 VZP: Movember - rakovinou prostaty každoročně onemocní 8 000 mužů

Listopad je tradičně věnován mužům a jejich zdraví. V tomto měsíci si řada mužů nechává narůst knír …