Hyundai naplňuje svou strategii být blíže svým zákazníkům

11.02.2013 17:40 | Zprávy

Společnost Hyundai v rámci své strategie být co nejblíže svým zákazníkům a nabídnout jim komfortní prostření pro nákup vozů Hyundai pracuje na změně prodejních míst dle nového vizuálního stylu.

Hyundai naplňuje svou strategii být blíže svým zákazníkům
Foto: red
Popisek: Hyundai

Tento styl odpovídá celosvětovému konceptu prodejních míst Hyundai a prvním autosalonem, který byl vybudován dle tohoto stylu je autosalon.

Hyundai – Fischer CZ v Českých Budějovicích. Jeho zástupci tak mohli jako první podepsat novou partnerskou smlouvu se společností Hyundai Motor Czech. Hyundai má v České republice v současné době již 56 autorizovaných prodejců a 70 prodejních míst. Svou prodejní síť hodlá Hyundai v ČR i nadále rozšiřovat a hledá nové obchodní partnery zejména v Praze, Ostravě, Hradci Králové, Pardubicích, Plzni nebo v Karlových Varech.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Zuzana Ožanová byl položen dotaz

náměstci

Dobrý den, nemyslíte, že není problém jen v počtu náměstků, ale celkově? Nač potřebujeme tolik ministrů, ale třeba i zákonodárců? Já myslím, že kdyby jich bylo třeba o 1/3 míň, klidně i o polovinu, nic by se nestalo. A vůbec nač je třeba tolik úředníků, poradců a bůh ví koho ještě? Není tohle cesta,...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Stát dá zaměstnavatelům prostor více investovat do zdravotní prevence

16:25 Hospodářská komora: Stát dá zaměstnavatelům prostor více investovat do zdravotní prevence

Hospodářská komora ČR vítá navýšení daňového limitu pro zaměstnanecké zdravotní benefity, které umož…