Jihočeský kraj: Cenu Spokojený zákazník Jihočeského kraje letos převzalo 16 podnikatelů

05.12.2018 21:39 | Zprávy

Celkem 16 nejférovějších podnikatelů regionu ve středu 5. prosince získalo titul Spokojený zákazník Jihočeského kraje 2018. Ocenění od Sdružení českých spotřebitelů převzali z rukou hejtmanky Ivany Stráské, která je zároveň předsedkyní odborné komise pro ochranu spotřebitele v Jihočeském kraji.

Jihočeský kraj: Cenu Spokojený zákazník Jihočeského kraje letos převzalo 16 podnikatelů
Foto: kr-jihocesky.cz
Popisek: Jihočeský kraj

Cena je určena pro podnikatele, kteří poskytují služby v souladu s očekáváním spotřebitele a ctí závazné předpisy. Zároveň také například srozumitelně deklarují jakost a spolehlivost svých výrobků a služeb, které poskytují na profesionální úrovni.

Vítězní podnikatelé byli vybráni nejen na základě vzorného plnění všech výše uvedených kritérií, ale bylo přihlédnuto i k pověsti firmy mezi zákazníky z řad běžných spotřebitelů a místních i podnikatelských samospráv. Díky tomu se stali držiteli ocenění s chráněnou značkou po dobu dvou let, tj. do konce roku 2020. Pro zákazníky to znamená potvrzení, že takováto firma trvale poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele.

Akci, která se koná již po sedmnácté, zaštítil Jihočeský kraj. „Je velmi důležité, aby poctiví podnikatelé, kteří fungují ke spokojenosti zákazníků, věděli, že si jejich snahy někdo všímá,“ vysvětlila hejtmanka Jihočeského kraje Ivana Stráská důvod vzniku soutěže a popřála všem zúčastněným, aby i v dnešní době, kdy se na všem hledají spíš chyby, potkávali čím dál víc zákazníků, kteří se nebojí ocenit a pochválit poctivou práci. Závěrem pak hejtmanka, která stojí v čele soutěže od jejího vzniku, poděkovala všem drobným podnikatelům za to, že dávají lidem práci a zajišťují prosperitu celého regionu.

Recept, jak cenu získat je podle jejich držitelů jednoduchý. „Stačí opravdu upřímně milovat svou práci a své zákazníky. Ostatní už přijde samo, zejména když máte skvělé spolupracovníky, na které se můžete vždy a ve všem spolehnout,“ uvedl Pavel Drdel ze strakonické restaurace Sůl a Řepa, který externě pracuje také pro neziskovou organizaci a pořádá kurzy vaření pro děti z dětských domovů.

„Prostě děláme poctivě a s chutí to, co nás opravdu baví a jak je vidět, tak se to vyplácí,“ shrnul pocity z vítězství další z oceněných Miloslav Císařovský z píseckých Lahůdek U zlaté rybky.  

Odborná komise pro ochranu spotřebitele Jihočeského kraje rovněž projednala a schválila seznam uvedených podnikatelských subjektů, kterým bylo ocenění Sdružení českých spotřebitelů v letošním roce uděleno. Bližší informace o metodice udělování ceny, o kategoriích, v nichž je vyhlašována, a také další bližší informace k ceně jsou uvedeny ZDE.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Zuzana Ožanová byl položen dotaz

náměstci

Dobrý den, nemyslíte, že není problém jen v počtu náměstků, ale celkově? Nač potřebujeme tolik ministrů, ale třeba i zákonodárců? Já myslím, že kdyby jich bylo třeba o 1/3 míň, klidně i o polovinu, nic by se nestalo. A vůbec nač je třeba tolik úředníků, poradců a bůh ví koho ještě? Není tohle cesta,...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ: Transformace teplárenství v Ústí nad Labem

13:28 ČEZ: Transformace teplárenství v Ústí nad Labem

Desítky miliard korun, které Skupina ČEZ v příštích letech investuje do modernizace energetiky v cel…