Jihomoravský kraj: Krajská kampaň pro školáky je finalistou marketingového ocenění

08.07.2023 22:08 | Tisková zpráva

Kampaň nazvaná “nevim kam” radila deváťákům s výběrem střední školy a bořila mýty o jednotlivých studijních oborech. Na sociálních sítích ji zhlédly statisíce žáků devátých tříd. Videa na Tiktoku s influencerkou Amy přilákala 722 tisíc uživatelů, kteří si je pustili celkem 1,4 milionkrát. Instagram pak oslovil 166 tisíc účtů a dosáhl 1,13 milionu zhlédnutí. Nyní kampaň zaujala i odborníky, kteří rozhodují o prestižním marketingovém ocenění Zlatý středník.

Jihomoravský kraj: Krajská kampaň pro školáky je finalistou marketingového ocenění
Foto: kr-jihomoravsky.cz
Popisek: Jihomoravský kraj - logo

Kampaň “nevim kam” se probojovala do nejlepších šestice projektů z kategorie Využití sociálních sítí a influencer marketing, ze kterých bude vítězný projekt vyhlášen v září. Zlatý středník každoročně vyhlašuje oborová organizace PR Klub sdružující profesionály z oboru PR a souvisejících oblastí. Zlatý středník oceňuje nejlepší komunikační projekty a firemní média vznikající jak v České republice, tak na Slovensku. Jedná se o největší oborovou soutěž u nás.

„Mám radost, že odborná porota pozitivně hodnotí naši kampaň pro deváťáky. Zvlášť v době, kdy jsme představili navazující aktivity při kariérovém rozhodování žáků. Veletrhy vzdělávání, které budeme na podzim pořádat po celém kraji, budou navazovat na vizuální styl a komunikaci kampaně “nevim kam”, ve které také budeme pokračovat,” uvedl Karel Jurka, radní Jihomoravského kraje pro oblast vzdělávání.

Komunikační strategie a vizuální styl kampaně pochází z dílny brněnského studia B tým. „Od začátku se pro nás jednalo o zcela jedinečný projekt, a to zejména s ohledem na velmi specifickou cílovku, kterou jsou žáci osmých a devátých tříd základní škol. Kampaň byla od jejího spuštění opravdu úspěšná. Vzbudila mediální zájem a podařilo se dosáhnout vynikajících čísel na sociálních sítích,” komentuje David Geč, ředitel studia B tým.

„Základním klíčem k úspěchu byl marketingový výzkum, který jsme si pro kampaň nechali vytvořit. Díky tomu jsme mohli mluvit jazykem žáků tak, aby je obsah zaujal. Pro nás je samozřejmě nejdůležitější, aby právě žáci získali z kampaně zásadní informace a pomohli jsme jim tak na cestě k výběru střední školy. Jsem ráda, že i letos je nám kampaň svěřena a na podzim ji znovu spustíme,” doplňuje Leona Sapíková ředitelka VIM - Vzdělávacího institutu pro Moravu, prostřednictvím něhož byla krajská kampaň realizována.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

PhDr. Olga Richterová byl položen dotaz

Sociální služby

Nemyslíte, že mnohem větší problém, než jsou finance, i když ty jsou většinou alfou omegou všeho je fakt, že populace stárne, ale sociální systém na to není vůbec připraven a nic se neděje? Už teď je problém sehnat třeba pečovatelák a další služby. Kdy začnete řešit tento problém? Protože už se měl ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Soutěž CzechSkills 2024 má zvýšit prestiž řemeslných a technických oborů u mladých

16:08 Hospodářská komora: Soutěž CzechSkills 2024 má zvýšit prestiž řemeslných a technických oborů u mladých

Podpořit zájem mladých lidí o technické a řemeslné obory a zvýšit společenskou prestiž lidí, kteří v…