„Celkem jsme divákům z mistrovství nabídli přes sto devadesát hodin vysílání a k zápasům českého týmu přilákali přes sedm milionů lidí. Letošní šampionát tak opět potvrdil nejen enormní zájem Česka o hokej, ale i výsostné postavení stanice ČT sport na televizním trhu. Veřejnoprávní Česká televize v rámci služby svým koncesionářům nabídla divákům mistrovství rekordní počet televizních utkání i komentovaných internetových přenosů, díky čemuž mohl letošní šampionát sledovat opravdu každý,“ komentuje generální ředitel České televize Petr Dvořák.
Nejsledovanějším zápasem letošního mistrovství bylo čtvrtfinálové utkání Česka proti Finsku, které si nenechalo ujít takřka 2,5 milionu diváků (2,487 milionu při podílu na publiku 54,79 % ve skupině 4+). Druhou příčku opanuje první střetnutí Česka s týmem Kanady s 2,2 miliony diváků, třetí pak zápas proti Lotyšsku. Z hlediska podílu na publiku však jednoznačně vedou závěrečná víkendová utkání, semifinále sledovalo přes 76 % diváků, kteří měli v té době zapnutou televizi, zápas o třetí místo přes 65 %. Včerejší finále Kanady proti Rusku zhlédl každý třetí divák u televize a s více než 1,2 miliony diváků se tak stalo nejsledovanějším duelem šampionátu bez české účasti.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva