„Mimořádné kontroly stanic technické kontroly a měření emisí zaměřujeme na chybující nebo dokonce podvádějící stanice, rozhodně ne na běžné řidiče. Jde o to, aby se na SME/STK, tak jako jinde v Evropě, měřilo poctivě. Aby všichni ti, kdo chtějí nebo potřebují jezdit, platí za adekvátní péči o svůj vůz a nenechávají si sem tam nějakou důležitou součástku vymontovat, nebyli znevýhodněni oproti těm, kdo na péči o vozidlo zanedbávají a spoléhají na to, že při pravidelné kontrole se to „nějak“ zařídí,“ říká ministr dopravy Martin Kupka.
Výsledky kontrol ukázaly, že u tří kontrol STK byly zjištěny pouze administrativní nedostatky, které byly většinou odstraněny během kontroly. Závažné nedostatky, které vedou k zahájení řízení o přestupku, byly zjištěny u pěti kontrol STK v krajích Vysočina, Královéhradeckém, Olomouckém, Středočeském a Zlínském kraji. Dle skutků se jedná o 5 přestupků techniků a 2 přestupky provozovatele.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva