Ministerstvo vnitra: Nový ředitel Národní agentury pro komunikační a informační technologie

20.02.2023 16:28 | Tisková zpráva

Výběrové řízení na ředitele Národní agentury pro komunikační a informační technologie (NAKIT) vyhrál Jan Ďoubal, který byl od konce minulého roku pověřený jejím řízením. Ředitelem státního podniku bude od 1. března 2023.

Ministerstvo vnitra: Nový ředitel Národní agentury pro komunikační a informační technologie
Foto: mvcr.cz
Popisek: Ministerstvo vnitra ČR

Právníka Jana Ďoubala vybrala pětičlenná výběrová komise jako nejúspěšnějšího z pěti přihlášených uchazečů. Mezi hlavní hodnocené oblasti výběrového řízení patřily odborné kompetence, zkušenost se státní správou, manažerské dovednosti a vize.

„Jan Ďoubal během několikaletého působení v NAKIT ukázal, že agenturu zná a dokáže v ní zastávat vedoucí funkce. Během výběrového řízení navíc přesvědčil, že má vizi a je připravený provést podnik obdobím zásadní transformace,“ vysvětluje náměstek ministra vnitra a předseda výběrové komise Lukáš Kolářík.

Jan Ďoubal působí v NAKIT od začátku roku 2016. Nejdéle byl ve funkci vedoucího právního odboru. Od 28. prosince 2022 byl dočasně pověřen řízením agentury.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Tomio Okamura byl položen dotaz

Obvinění

Nemyslíte, že je zvláštní, že v případě, že jde o někoho z opozice, konkrétně teď myslím vás nebo Babiše, tak policie začíná jednat vždy před volbami, kdy se rozpoutává celá kauza? A máte dojem, že se tu měří všem stejně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Praha finančně zajistí fungování, rozvoj i dostupnost azylových domů

16:26 MHMP: Praha finančně zajistí fungování, rozvoj i dostupnost azylových domů

Rada hl. m. Prahy schválila vyhlášení programu pro rok 2025 v rámci projektu Podpora zajištění dostu…