Nápad vznikl v oddělení Saldokonto, tedy mezi specialisty přes finance, a vynesl více peněz, než se očekávalo. „Díky tomu jsme mohli nakoupit nejen 179 výborných makových a tvarohových koláčků, aby se dostalo na všechny klienty domova, ale taky křížovky, časopisy a omalovánky pro dospělé,“ řekla Marie Papugová, která stála s dalšími kolegyněmi z ČEZ Prodej u zrodu netradiční myšlenky. K nakoupeným věcem dodali pastelky a propisky ze skladu reklamních předmětů i kytici pro personál, který se obětavě o seniory i v dnešní nelehké době dennodenně stará.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva