Nová kampaň GENERALI poukazuje s nadsázkou na nepříjemné životní situace

18.08.2013 12:10 | Zprávy

Města a obce, kde je omezena nejvyšší povolená rychlost, hrají důležitou úlohu v nové kampani pojišťovny GENERALI. V srpnu bude vidět na 216 reklamních plochách po celé České republice. Více než polovina vizuálů je rozmístěna právě ve městech a obcích. Kampaň připravila agentura Dorland.

Nová kampaň GENERALI poukazuje s nadsázkou na nepříjemné životní situace
Foto: Pojišťovna Generali
Popisek: Pojišťovna Generali

„Cílem kampaně je prezentace Generali jako pečující pojišťovny. Péče je přeneseně vyjádřena životními situacemi, které mohou potkat každého z nás,“ vysvětluje Renata Werliková, manažerka marketingu pojišťovny Generali. „Generali s nepředvídatelnými nástrahami života počítá a svým klientům nabízí řešení,“ zdůrazňuje Renata Werliková.

Na vizuálech jsou klíčové tři základní prvky: výmluvný obraz, logo a velký claim. Například: “Pes, který štěká, nekouše. A kdyby ano, je tu pojištění od Generali.“

„Jsme si vědomi, že dovětek může, ale také nemusí příjemce zachytit napoprvé,“ říká ředitelka agentury Dorland Lucie Češpivová. Proto je podle ní větší umístění části vizuálů do měst a obcí tak důležité. „Předpokládáme, že každý z nich uvidí klient více než jednou a nakonec si ho i přes delší text dočte,“ dodává Češpivová.

Upozorňuje také na to, že ne všichni budou kampaň vnímat z jedoucího auta. Někdo ji uvidí v popojíždějící koloně, jiní chodí pěšky, ne všichni řídí a billboardu se mohou více věnovat.

Popisek k obrazovému doprovodu:

Texty použité v kampani Generali vybrali kreativci Dorlandu z nejznámějších českých přísloví a nejfrekventovanějších hlášek. Neponechali přitom nic náhodě.

„Motiv rizika zasažení bleskem byl například použit po konzultaci s meteorology,“ říká ředitelka agentury Lucie Češpivová.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Pojišťovna Generali

Jaký je váš názor na návrh zákona o pokutách za lživou a urážlivou kampaň?

Já třeba ten návrh dost dobře nechápu. Kdo by jako měl posuzovat případné lži v kampani? A jak se pozná, že jde o kampaň a ne třeba jen o (lživé) vyjádření politika mimo kampaň? Není ten návrh zákona dost gumový, jakože pokuta za lhaní bude hrozit jen v kampani? Navíc jestli někdo lže není to vlastn...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: CHKO Soutok přinese zvýšenou administrativu a finanční zátěž Břeclavsku

7:23 Hospodářská komora: CHKO Soutok přinese zvýšenou administrativu a finanční zátěž Břeclavsku

Vyhlášení Chráněné krajinné oblasti (CHKO) Soutok přinese Břeclavsku zvýšenou administrativní a fina…