Obchodním ředitelem OKIN BPO se stal Vojtěch Vojík

28.02.2013 12:04 | Zprávy

Obchodním ředitelem poskytovatele outsourcingových služeb podnikových procesů OKIN BPO se stal Vojtěch Vojík. Na starosti bude mít zefektivnění obchodního týmu a péči o klienty ze sféry telekomunikací, finančnictví, služeb a maloobchodu.

Obchodním ředitelem OKIN BPO se stal Vojtěch Vojík
Foto: OKIN BPO
Popisek: Obchodní ředitele OKIN BPO Vojtěch Vojík

„Trend využívání služeb outsourcingu podnikových procesů je dlouhodobě na vzestupu. Mým úkolem bude vedení obchodního týmu, akvizice klientů a zvýšení povědomí o značce,“ uvádí ke svému nástupu do funkce Vojík a dodává: „Především ale chci pomoci OKIN BPO stát se významným hráčem na trhu v regionu střední a východní Evropy.“

Vojtěch Vojík se v prostředí firem zabývajících se IT a telekomunikacemi pohybuje celou svou profesní kariéru. Do OKIN BPO přichází ze společnosti Telefónica Czech Republic, kde vedl obchodní tým pro firemní sektor, který má za sebou úspěšnou realizaci kontraktů například pro skupiny VEOLIA, ČEZ a FCC. V minulosti působil na obdobných pozicích u poskytovatele komplexních IT řešení Asseco nebo společnosti Mironet.

Outsourcingový byznys v regionu CEE má stále velký potenciál k růstu. Uplatnění dosavadních zkušeností v prostředí firmy zaměřené na realizaci podnikových procesů a služeb, jako je účetnictví, zpracování objednávek, podpora prodejních týmů, poskytování zákaznického servisu či technické podpory, je pro Vojtěcha Vojíka velkou výzvou.

Vojtěchu Vojíkovi je 33 let, vystudoval marketing a podnikový management na VOŠ ekonomicko-právní v Praze. Je ženatý, má 2 děti a mezi jeho záliby patří golf, horská cyklistika a kondiční běh.

O společnosti OKIN GROUP, a. s.

OKIN GROUP je významným poskytovatelem podpůrných služeb pro podniky ve střední a východní Evropě. Na českém trhu působí již osmnáctým rokem. Pod značkou OKIN FACILITY nabízí komplexní facility management, tedy služby související s provozem a správou nemovitostí a majetku. Dále pak pod značkou OKIN BPO zajišťuje služby v oblasti business process outsourcing (BPO). Dceřiná společnost OKIN EDUCA navíc poskytuje služby v oblasti vzdělávání a osobního rozvoje. Skupinu v roce 2009 rozšířila společnost OKIN CLEANING nabízející úklidové služby. V současnosti má OKIN GROUP více než 1500 zaměstnanců, působí v ČR, na Slovensku, Ukrajině, v Bulharsku, Rumunsku a v Polsku. V oblasti facility managementu obsluhuje stovky objektů, především administrativních budov, průmyslových podniků, logistických a obchodních center.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Zuzana Ožanová byl položen dotaz

náměstci

Dobrý den, nemyslíte, že není problém jen v počtu náměstků, ale celkově? Nač potřebujeme tolik ministrů, ale třeba i zákonodárců? Já myslím, že kdyby jich bylo třeba o 1/3 míň, klidně i o polovinu, nic by se nestalo. A vůbec nač je třeba tolik úředníků, poradců a bůh ví koho ještě? Není tohle cesta,...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MHMP: Radní projednali a odsouhlasili návrh rozpočtu hl. m. Prahy na rok 2025

22:28 MHMP: Radní projednali a odsouhlasili návrh rozpočtu hl. m. Prahy na rok 2025

Hlavní město má v příštím roce hospodařit v rámci rozpočtu s objemem příjmů ve výši 110,92 miliardy …