Odstartoval nový ročník programu Volba spotřebitelů

11.11.2014 10:17 | Zprávy

Skupina Atoz Retail otevřela už 15. ročník marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka. Jeho cílem je ocenit nové a inovované produkty rychloobrátkového zboží a doplňků stravy na českém trhu a usnadnit tak spotřebitelům orientaci v regálech obchodů. Výrobci a distributoři mohou své novinky přihlašovat do konce ledna 2015.

Odstartoval nový ročník programu Volba spotřebitelů
Foto: Atoz Reatil
Popisek: Volba spotřebitelů

Marketingový program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka už patnáctým rokem monitoruje, oceňuje a podporuje nové a inovované výrobky a výrobkové řady uvedené na český rychloobrátkový trh během předchozího roku a půl. Za celou dobu jeho existence vzešlo z nominovaných 1106 výrobků či výrobkových řad 351 vítězů. Minulý ročník ocenil 43 novinek, které se mohou pyšnit titulem Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2014. K tomu mimo jiné náleží možnost užívat logo na obalech vítězných výrobků a v marketingových kampaních. Podle průzkumu agentury STEM/MARK zná logo už téměř 2 600 000 českých spotřebitelů. I z tohoto důvodu je Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka důležitým marketingovým nástrojem pro podporu prodeje.

Dodavatelé rychloobrátkového zboží a doplňků stravy, kromě tabákových výrobků, mohou nyní do programu registrovat produkty / produktové řady uvedené na český trh v období od 1. 9. 2013 do konce roku 2014. Nominované novinky bude prostřednictvím výzkumu hodnotit 4000 respondentů. Další spotřebitelé se mohou zapojit do soutěží, které proběhnou u mediálních partnerů projektu, a zvolit si tak svoji nejoblíbenější novinku.

„V minulém ročníku došlo k úspěšnému rozšíření kategorií rychloobrátkového zboží i o doplňky stravy a zájem o nominace roste i v tomto novém segmentu. Také v letošním ročníku se ale program bude dále rozvíjet, v plánu je výrazné rozšíření marketingové i retailové podpory. Všechny detaily budou průběžně zveřejňovány,“ říká Lukáš Matějka, projektový manažer programu.

Slavnostní vyhlášení výsledků proběhne 23. dubna v Praze v Divadle Hybernia, poté budou následovat masivní reklamní kampaň propagující logo a vítězné produkty, stejně tak jako aktivity na podporu prodeje v maloobchodních prodejnách.

O ATOZ Retail

Skupina ATOZ Retail je součástí ATOZ Group (firma se zabývá B2B komunikací v oblastech logistiky, retailu, obalového průmyslu, farmacie a segmentu HoReCa). První aktivitou společnosti bylo uvedení měsíčníku Zboží&Prodej, zaměřeného na obchod s rychloobrátkovým zbožím, na český trh. Nabídku časopisů v roce 2011 doplnil Tovar&Predaj, dvouměsíčník věnovaný trhu rychloobrátkového zboží na Slovensku. Pod křídla skupiny ATOZ Retail přešel v roce 2012 také plakát TOP 30 českého a slovenského obchodu.

V roce 2001 odstartoval marketingový program Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, tehdy ještě pod názvem Zvolen výrobkem roku spotřebiteli, který oceňuje inovace na českém trhu rychloobrátkového zboží. Tímto krokem Atoz Retail zahájil své další aktivity v oblasti pořádání  akcí  pro profesionály z retailu. Od roku 2011 provází program také půldenní konference Innovation Village.

V roce 2005 poprvé proběhlo letní společenské setkání Retail Business Mixer, v roce 2008 následoval 1. kongres na podporu tradičního maloobchodního trhu Samoška. O rok později se uskutečnil první golfový turnaj Retail Masters Day a v roce 2013 1. ročník konference určené majitelům a provozovatelům čerpacích stanic s názvem Čerpačka.

V roce 2012 přenesl ATOZ Retail tyto své aktivity také na Slovensko, když premiérově uspořádal 1. ročník projektu Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka a kongres Samoška.

Letos své portfolio rozšířil o dva projekty zaměřené na podporu lékáren na českém trhu: dvouměsíčník Pharma Profit a stejnojmenný kongres.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Petr Bendl byl položen dotaz

Uděláte tentokrát něco nebo budete zase jen přihlížet?

Máte vysvětlení, proč opět před vánoci roste cena másla? Nepřipomíná vám to scénář z loňského roku, kdy taky před vánoci rostly ceny másla, cukru, vajec? Je to podle vás v pořádku a odůvodněné? Kdo za navýšením stojí a nemyslíte, že byste s tím konečně něco měli dělat? Netvrdím, že máte nabourávat s...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Povodí Moravy: Generální oprava plavební komory ve Veselí nad Moravou

13:21 Povodí Moravy: Generální oprava plavební komory ve Veselí nad Moravou

Povodí Moravy zahájilo komplexní opravu takřka 90 let staré plavební komory ve Veselí nad Moravou. P…