„Jsem velmi ráda, že Olomoucký kraj pro své marketingové aktivity disponuje takto kvalitními spoty. Už při jejich prvním zhlédnutí jsem cítila obrovskou hrdost na místo, kde žiju. Každý správný klip musí vzbudit pozitivní emoce, což se v tomto případě podařilo. Vše je úžasně zpracované a je třeba vyslovit velké díky tvůrcům spotů za skvěle odvedenou práci,“ uvedla Milada Sokolová, uvolněná členka Zastupitelstva Olomouckého kraje pro oblast vnějších vztahů a cestovního ruchu.
Spot byl vytvořen společně s dalšími pěti, které propagují například cykloturistiku, lázeňství nebo gastronomii. Jejich vznik finančně podpořilo také Ministerstvo pro místní rozvoj.
„Díky umístění v soutěži získá spot medializaci v marketingových aktivitách agentury CzechTourism. Snímek se objeví mimo jiné na cestovatelském portálu Kudy z nudy, na sociálních sítích destinační značky #VisitCzechRepublic, a to na všech jejích jazykových mutacích po celém světě. Bude využit i v různých kampaních agentury. Spoty samozřejmě zařadíme i do našich on-line kampaní, veřejnosti se představí také prostřednictvím kinoreklamy,“ doplnil Radek Stojan, ředitel Centrály cestovního ruchu Olomouckého kraje.
Oceněný spot společně s dalšími naleznete ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva