Za poslední dva roky se zájem o prohlídku pivovaru zdvojnásobil, k čemuž přispělo především otevření nového návštěvnického centra v roce 2010 a nové pojetí prohlídek vůbec, které bylo dokončeno na jaře roku 2012. Prohlídková trasa nyní prochází pivovarem, návštěvnickým centrem s prodejnou a kinosálem. Je rozšířena o nová zastavení, interaktivní panely a schémata týkající se výroby piva.
„Návštěvníci nyní mohou zavítat do ležáckého sklepa a seznámit se s expozicí zrání a ležení piva. Jsme rádi, že má veřejnost zájem nahlédnout sládkům z Nošovic pod pokličku a přesvědčit se, že Radegast vyrábíme jen z těch nejlepších surovin podle receptury, kterou mu před 40 lety vtiskl pan sládek Franzl,“ uvedl Ivo Kaňák, manažer pivovaru Radegast.
Mezi návštěvníky představují nejpočetnější skupinu tuzemští výletníci (83 %). Významnou část (12 %) tvoří polští turisté, do pivovaru rádi jezdí i návštěvníci z Německa a Slovenska. Většina hostů přijíždí individuálně, organizované zájezdy cestovních kanceláří tvoří dosud menší část návštěvnosti.
Nošovický pivovar se v roce 2012 zapojil do projektu Technotrasa, který sdružuje 12 turistických industriálních cílů Moravskoslezského kraje. Tyto cíle se vzájemně podporují, a zvyšují tak celkový zájem turistů z ČR i zahraničí o zdejší region.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva