Linka bude létat dvakrát týdně, a to každé úterý a neděli. Dopravce bude na lince nasazovat letouny Airbus A320Neo pro 174 cestujících. Vůbec první přímé letecké spojení obou zemí tak otevře Prahu části Perského zálivu se značným potenciálem pro příjezdovou turistiku.
V době před pandemií cestovalo mezi Prahou a Kuvajtem i bez přímého leteckého spojení 12 tisíc lidí v obou směrech, s přímým leteckým spojením se tento počet může výrazně zvýšit.
„Přímá linka do Kuvajtu je významným příspěvkem k obnově příjezdového cestovního ruchu do České republiky po pandemii onemocnění Covid-19. Nová destinace je pro nás dalším signálem, že se situace v letectví zlepšuje. Pro cestující z Prahy tak nadále navyšujeme konektivitu a rozšiřujeme možnosti, kam se leteckým spojením vydat,“ říká předseda představenstva Letiště Praha Jiří Pos.
Cestující mohou díky společnosti Jazeera Airways využít nejen přímé letecké spojení do Kuvajtu, ale také spojení s přestupem do vzdálenějších destinací, zejména v Indii, což je jeden z nejsilnějších trhů bez přímého leteckého spojení z Prahou.
„Jsme velmi rádi, že spouštíme tuto novou službu do Prahy a České republiky na letní sezónu a dáváme našim zákazníkům větší možnost užít si dovolenou plnou aktivit a kulturních zážitků s rodinou nebo přáteli. Poptávka po jedinečných turistických destinacích je po dvou letech omezení cestování velmi vysoká,“ říká generální ředitel Jazeera Airways, Rohit Ramachandran.
„Letecké spojení do Kuvajtu je velmi dobrou zprávou pro příjezdový cestovní ruch, na jehož obnově usilovně pracujeme. Region Blízkého Východu má silný potenciál a generuje zajímavý segment turismu. Z toho důvodu jsme se rozhodli aktivně podpořit nové linky z Blízkého Východu marketingovou kampaní. Jejím cílem je posílit zájem o Českou republiku a tím také posílit nová letecká spojení,“ říká Jan Herget, ředitel agentury Czech Tourism.
Agentura CzechTourism v zemích Blízkého východu již dlouhodobě propaguje Českou republiku jako ideální destinaci jak pro dovolenou v přírodě a lázních, tak ale i jako destinaci vhodnou pro MICE segment. V minulosti naše zahraniční zastoupení v Dubaji uspořádalo dva velmi úspěšné B2B workshopy v Kuvajtu a v letošním roce je plánovaná ještě jedna další spolupráce, a to 18. května. Více informací najdete ZDE.
"Zároveň bychom na podporu této linky rádi v letošním roce spustili online kampaň v rámci spolupráce Touchpoint. Věříme, že všechny tyto aktivity zajistí pokud možno nepřetržité spojení našich zemí," komentuje Marek Kroutil, manažer pro mezinárodní marketing.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva