Po jedenácti letech provozu čeká hned z kraje letošního dubna křižovatku Anděl výměna opotřebené tramvajové křižovatky v celém rozsahu. „Nová křižovatka nahrazující dosluhující kolejovou křižovatku bude, co se trasy týče, totožná, přináší ale použití nových materiálů srdcovek z válcovaných kolejnic. Ty by měly díky své vyšší tvrdosti a kvalitě přispět k prodloužení životnosti. Současně nám usnadní práci do budoucna s údržbou, nový způsob vyhotovení zlepší i kvalitativní možnosti budoucích údržbářských tvrdonávarů,“ vysvětluje Robert Masarovič, předseda představenstva a generální ředitel Pražské strojírny a. s.
Tramvajové křížení je v části výhybky vystavováno maximálnímu vytížení, o to více na takto frekventovaném dopravním uzlu jako je křižovatka Anděl. Pražská strojírna aplikovala zlepšené celoprofilové svary kolejnic k srdcovkám i nové technické provedení středové části křižovatky, které je nově z masivních ocelových sochorů. „Věříme, že všechna tato vylepšení by měla vést k prodloužení životnosti křižovatky až na celkových patnáct let,“ doplňuje Masarovič.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva