Dopravní podnik hl. m. Prahy tímto reaguje na veřejnou výzvu Svazu provozovatelů venkovní reklamy, která se týká výběru provozovatele reklamních ploch v metru a dalších prostorách MHD.
DPP v minulosti jasně deklaroval, že smluvní vztah se společností Rencar o pronájmu ploch pro reklamní činnosti, uzavřený v roce 1997, považuje na základě rozhodnutí ÚOHS a odborného posudku za neplatný. DPP proto trvá na vyklizení reklamních ploch v MHD, které jsou aktuálně využívány společností Rencar.
DPP před případným podáním žaloby na vyklizení prostor preferuje dosažení řešení vzájemnou dohodou obou stran. Společnost proto v posledních týdnech vede s Rencarem intenzivní jednání, jejichž předmětem je stanovení podmínek pro předání reklamních ploch, nastavení provozně-technických podmínek a další detaily případného smírného ukončení spolupráce obou stran.
DPP zároveň připravuje podklady pro vypsání transparentního výběrového řízení, ze kterého vzejde nový provozovatel reklamních ploch v metru a prostředcích MHD.
Všechny kroky, popsané ve výše uvedené výzvě (SPVR), DPP beze zbytku realizuje. Z pohledu naší společnosti se tedy jedná o účelově zveřejněnou výzvu, která nevychází z aktuálního stavu jednání ani kroků činěných DPP. Iniciátoři výzvy nepřináší žádné nové informace a svým textem pouze mohou navodit dojem, že situace i nadále stagnuje, což je absolutně mimo realitu. Podobné spekulace se objevily opakovaně v době probíhajících jednání.
Závěrem je tedy důležité uvést, že DPP v současné chvíli finalizuje veřejnou soutěž na desítky tisíc reklamních ploch, které má ve svém majetku. Jedinou transparentní cestou, při které se zároveň ukáže reálná poptávka a stav trhu s reklamou, je pro DPP veřejná soutěž.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva