Mezera mezi nástupištěm metra a vozem metra dlouhodobě znepříjemňovala cestování především cestujícím na invalidním vozíku. Pracovníkům DPP se v loňském roce podařilo zkontaktovat výrobce speciálního hřebenového profilu PGF (Platform Gap Filler), který výrazným způsobem mezeru zmenšuje.
Pryžový profil je široký 90 mm a vysoký 50 mm. Na straně k vlaku je v šířce 35 mm hřebenově nařezán tak, aby se mohl ohnout ve vodorovném směru v případě dotyku s vozovou skříní vlaku. Součástí prvku je i ocelová deska, ke které je pryžový profil připevněn. Pro zkušební provoz byly profily umístěny ve stanici Anděl u obou kolejí v místě zastavení prvních a posledních dveří vlaku metra, a to v délce 4 m.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva