Stavba zahrnovala kromě hlavní trasy také přeložky silnic I. třídy (I/55 Kokory – Přerov), II. třídy (II/436 Čekyně – Přerov, II/437 Dolní Újezd – Lipník nad Bečvou – Trnávka) a několika silnic III. třídy. V trase jsou situovány čtyři mimoúrovňové křižovatky, deset mostů, šest nadjezdů a více než 5 kilometrů protihlukových stěn. Součástí stavby je také velká oboustranná odpočívka Osek.
„Dobudování uceleného dálničního tahu D1, který spojuje hlavní průmyslové oblasti státu, je klíčové pro zajištění dalšího rozvoje České republiky. Zprovozněním úseku mezi Přerovem a Lipníkem nad Bečvou jsme se přiblížili k celkovému dokončení D1, postavit nám zbývá posledních 10 kilometrů z Říkovic do Přerova. Na tuto stavbu byla před třemi týdny konečně vydána změna územního rozhodnutí. Věřím, že během příštího roku se podaří zajistit stavební povolení i přes odpor občanských sdružení. Zároveň vysoutěžíme zhotovitele, abychom mohli nejpozději v roce 2021 stavbu zahájit“, představil plány na dokončení dálnice D1 generální ředitel ŘSD Radek Mátl.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva