Hlavním předmětem modernizace úseku bylo jednak rozšíření stávající dálnice a také kompletní rekonstrukce cementobetonového a asfaltového krytu. Součástí stavby bylo rovněž doplnění odstavných zálivů a zálivů SOS hlásek v místech, kde je zpevněná krajnice užší než 2,50 metru, úprava a doplnění přejezdů středního dělicího pásu a přídatných pruhů, modernizace mostních objektů, úpravu odvodnění, inženýrských sítí a dopravního značení.
V rámci řešeného úseku byla také modernizována mimoúrovňová křižovatka Jihlava. Upravena byla pouze výšková napojení v jednotlivých větvích a dopravní značení v rámci celé křižovatky. Dále se modernizace dotkla jedenácti mostních objektů (z toho dvou nadjezdů nad dálnicí), osmi propustků, šesti stávajících přejezdů středního dělicího pásu a dvou odpočívek.
Data o stavbě D1 modernizace – úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov – EXIT 112 Jihlava:
Hlavní trasa:
Délka: 8500 m (km 104,8–113,340)
Kategorie: D 28/120
Plocha vozovek: 238 000 m2
Počet stavebních objektů: 23
Objednatel: Ředitelství silnic a dálnic ČR
Projektant PDPS: VALBEK spol. s r. o.
Zhotovitel: Sdružení CPI pro D1 – vedoucí účastník sdružení COLAS CZ, a.s.
Cena stavby dle smlouvy: 649 186 975 Kč (bez DPH)
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva