Ředitelství silnic a dálnic zprovoznilo modernizovaný úsek dálnice D1 mezi Větrným Jeníkovem a Jihlavou

29.09.2015 14:44 | Zprávy

Ředitelství silnic a dálnic zprovoznilo modernizovaný úsek dálnice D1 mezi Větrným Jeníkovem a Jihlavou. Jedná se již o čtvrtý zprovozněný modernizovaný úsek dálnice D1. Veškerá dopravní omezení byla odstraněna.

Ředitelství silnic a dálnic  zprovoznilo modernizovaný úsek dálnice D1 mezi Větrným Jeníkovem a Jihlavou
Foto: ŘSD
Popisek: Logo ŘSD

Hlavním předmětem modernizace úseku bylo jednak rozšíření stávající dálnice a také kompletní rekonstrukce cementobetonového a asfaltového krytu. Součástí stavby bylo rovněž doplnění odstavných zálivů a zálivů SOS hlásek v místech, kde je zpevněná krajnice užší než 2,50 metru, úprava a doplnění přejezdů středního dělicího pásu a přídatných pruhů, modernizace mostních objektů, úpravu odvodnění, inženýrských sítí a dopravního značení.

V rámci řešeného úseku byla také modernizována mimoúrovňová křižovatka Jihlava. Upravena byla pouze výšková napojení v jednotlivých větvích a dopravní značení v rámci celé křižovatky. Dále se modernizace dotkla jedenácti mostních objektů (z toho dvou nadjezdů nad dálnicí), osmi propustků, šesti stávajících přejezdů středního dělicího pásu a dvou odpočívek.

Data o stavbě D1 modernizace – úsek 14, EXIT 104 Větrný Jeníkov – EXIT 112 Jihlava:

Hlavní trasa:

Délka: 8500 m (km 104,8–113,340)

Kategorie: D 28/120

Plocha vozovek: 238 000 m2

Počet stavebních objektů: 23

 

Objednatel: Ředitelství silnic a dálnic ČR

Projektant PDPS: VALBEK spol. s r. o.

Zhotovitel: Sdružení CPI pro D1 – vedoucí účastník sdružení COLAS CZ, a.s.

Cena stavby dle smlouvy: 649 186 975 Kč (bez DPH)

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Kateřina Konečná byl položen dotaz

Milá Katko,

Slováci z KSS se přejmenovali na SDL, aby nedráždili generaci, která o KSS jen slyšela. Díky médiím dostala KSS Černého Petra a tak ji Weis , předseda KSS, přejmenoval na SDĽ. Teď jen málo lidí si vzpomene na KSS. Proč se nezkusíte přejmenovat?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

České dráhy: Železničáři se rozloučí s „banány“ na koridoru Praha – Ostrava – Žilina

10:17 České dráhy: Železničáři se rozloučí s „banány“ na koridoru Praha – Ostrava – Žilina

Po 46 letech končí provoz legendárních lokomotiv řady 151, původně E 499.2, přezdívaných například „…