Tvářemi kolekce, která se inspiruje bohatou minulostí značky a jejím nadčasovým stylem, se stali zpěváci Monika Bagárová a Ben Cristovao. V zahraničí již úspěšně zavedené produkty jsou od října v Česku ke koupi ve vybraných prodejnách A3 SPORT.
Při komunikaci nových modelů Classics sází Reebok především na sociální média. Kampaň vytvářel ve spolupráci s podlinkovou agenturou Promotime, která začátkem října spustila na Facebooku a internetových stránkách www.reebok.cz online aplikaci, jejímž prostřednictvím si mohou uživatelé vytvořit svůj originální design písmene „R“. Nejlepší návrhy budou odměněny věcnými cenami. Šest výherců vzejde z hlasování návštěvníků webu, další šestici vyberou Monika Bagárová a Ben Cristovao. Cílem bylo zvýšení povědomí o nové kolekci a především jejím logu u cílové skupiny. Kampaň současně podporují POS materiály s oběma zpěváky upozorňující na probíhající soutěž, PR zajišťuje agentura Original Communications.
Společnost Reebok si uvědomuje, že pro vznik opravdové klasiky je zapotřebí touha po dokonalosti, dynamická tvořivá vize a průkopnický duch. „Proto jsem jako velvyslance značky vybrala mladé a nadějné umělce, kteří takové hodnoty vyznávají. Díky své energii, nadšení a zápalu mají tito umělci naději, že také jejich tvorba se jednou zařadí mezi “Classics“,“ říká brand manažerka Reebok Kristýna Palečková. Globální tváří Reebok Classics je také zpěvačka Alicia Keys, držitelka čtrnácti sošek Grammy, která se stala součástí globální kampaně Reebok Classics, a to prostřednictvím uvedení limitované kolekce, jež se dostane do České republiky na jaře 2013. Nová kolekce Reebok Classics klade důraz na dokonale propracovaný vintage look a vysokou kvalitu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva