Výtěžek z módní přehlídky dostanou děti z dětských domovů v České republice. Oficiálním vozem, který na akci dopravoval pozvané hosty, byla ŠKODA Rapid. Přehlídka 'ŠKODA Rapid presents: Fashion for Kids 2012 – Nový začátek' se uskutečnila 28. listopadu 2012 od 20:00 hodin v pražském Obecním domě.
„Nadace Terezy Maxové dětem je výjimečnou institucí,“ říká Petr Pečenka, ředitel společnosti ŠKODA AUTO Česká republika. „Fashion for Kids je jedním z řady projektů nadace. Jsme rádi, že můžeme být jeho partnerem, a pomoci tak zlepšit situaci znevýhodněných dětí. Jako největší český průmyslový podnik a značka, která nabízí automobily pro rodiny, je pro nás podpora takových projektů otázkou společenské odpovědnosti,“ dodává Pečenka.
Nadace Terezy Maxové dětem pomáhá znevýhodněným dětem v ČR už od roku 1996. Tereza Maxová, která je zakladatelkou nadace a věnovala ji nejen své jméno, je známá topmodelka. Od roku 2004 pořádá její nadace každoročně dětskou módní přehlídku Fashion for Kids.
Důležitou roli měl letos na přehlídce model ŠKODA Rapid. Flotila sedmi vozů posloužila k přepravě VIP hostů galavečera v Obecním domě. ŠKODA Rapid byla na český trh uvedena teprve před několika týdny. Příznivá cena, velkorysá nabídka prostoru a v neposlední řadě i vysoký bezpečnostní standard, dělají z nejnovějšího vozu značky ŠKODA ideální automobil pro rodiny.
Podpora Nadace Terezy Maxové je jen jeden z mnoha příkladů péče, kterou ŠKODA AUTO věnuje těm, kteří ji potřebují. V České republice je logo s okřídleným šípem spojeno mimo jiné s činnostmi Centra Paraple či projektu Zdravotní klauni. Automobilka se silně angažuje také v oblastech podpory sportu, kultury a životního prostředí. Mezi tradiční partnery společnosti ŠKODA z oblasti kultury patří Česká filharmonie, Národní divadlo, Národní muzeum a Národní technické muzeum. Automobilka podporuje i vybrané mimopražské mezinárodní akce jako Smetanovu Litomyšl nebo Mezinárodní filmový festival pro děti a mládež ve Zlíně.
Aktivní přístup značky ŠKODA k ochraně životního prostředí pak odráží projekt 'Za každé prodané auto v České republice jeden zasazený strom', jehož se aktivně účastní zaměstnanci firmy i obyvatelé lokalit, kde má automobilka výrobu. Doposud takto bylo vysazeno téměř 363 000 stromků.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva