„Díky tomu, že trolejbusy disponují trakčními bateriemi, budou moci jezdit i v místech, kde není trolejové vedení,“ připomíná flexibilitu vozů obchodní ředitel Škody Electric Petr Kasenčák. Snazší nástup a výstup pasažérů je usnadněn pomocí tzv. kneelingu, kdy se trolejbus nakloní až k hraně chodníku.
Škoda Electric je v Bulharsku dlouhodobě úspěšná. „V ulicích bulharského města Pleven jezdí už od roku 2014 čtyřicet nových trolejbusů vyrobených plzeňskou společností. Dalších šedesát vozů z této zakázky jezdí vedle Plevenu také v Burgasu, Varně a Stare Zagoře. Tato vozidla nabízejí zvýšení komfort pro cestující, výkonnou klimatizaci a moderní audiovizuální systém,“ uvádí Petr Kasenčák.
Plzeňská Škodovka dodala rovněž do bulharského hlavního města Sofie v posledních letech padesát nízkopodlažních kloubových vozidel typu Škoda 27 Tr za 700 milionů korun. Od roku 2010 zde navíc slouží ke spokojenosti dopravce i cestujících třicet dalších trolejbusů typu 26 Tr. Celkem je v Bulharsku více než 500 trolejbusů ze Škodovky. Škoda Electric je největším evropským výrobcem trolejbusů. Za dobu existence trolejbusové výroby dodala na tuzemský i zahraniční trh více než 14 tisíc trolejbusů. Kromě tradičního vývoje a výroby trolejbusů nabízí Škoda Electric několik typů nových bateriových elektrobusů. „Díky tomu, že trolejbusy disponují trakčními bateriemi, budou moci jezdit i v místech, kde není trolejové vedení,“ připomíná flexibilitu vozů obchodní ředitel Škody Electric Petr Kasenčák. Snazší nástup a výstup pasažérů je usnadněn pomocí tzv. kneelingu, kdy se trolejbus nakloní až k hraně chodníku.
Škoda Electric je v Bulharsku dlouhodobě úspěšná. „V ulicích bulharského města Pleven jezdí už od roku 2014 čtyřicet nových trolejbusů vyrobených plzeňskou společností. Dalších šedesát vozů z této zakázky jezdí vedle Plevenu také v Burgasu, Varně a Stare Zagoře. Tato vozidla nabízejí zvýšení komfort pro cestující, výkonnou klimatizaci a moderní audiovizuální systém,“ uvádí Petr Kasenčák. Plzeňská Škodovka dodala rovněž do bulharského hlavního města Sofie v posledních letech padesát nízkopodlažních kloubových vozidel typu Škoda 27 Tr za 700 milionů korun. Od roku 2010 zde navíc slouží ke spokojenosti dopravce i cestujících třicet dalších trolejbusů typu 26 Tr. Celkem je v Bulharsku více než 500 trolejbusů ze Škodovky.
Škoda Electric je největším evropským výrobcem trolejbusů. Za dobu existence trolejbusové výroby dodala na tuzemský i zahraniční trh více než 14 tisíc trolejbusů. Kromě tradičního vývoje a výroby trolejbusů nabízí Škoda Electric několik typů nových bateriových elektrobusů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva