Jasně nejsledovanějšími pořady byly sobotní speciál Honza Musil slaví 50, jejž si nenechalo ujít 339 tisíc diváků. Politickodiskusní pořad TÝDEN s prezidentem, který moderuje generální ředitel TV Barrandov Jaromír Soukup, svou čtvrteční premiérou a sobotní reprízou oslovil 542 tisíc diváků a stal se tak vůbec nejúspěšnějším pořadem ve své kategorii na českých plnoformátových televizích v uplynulém týdnu.
Co se týká zvyšování podílu sledovanosti, je Skupina Barrandov již dlouhodobě jednoznačnou jedničkou na trhu. Největší vliv na této vzrůstající tendenci má především hlavní kanál skupiny – TV Barrandov –, který vykázal své rekordní týdenní maximum 7,1 procenta. Mimořádných úspěchů a dvou historicky nejlepších výsledků dosáhla skupina v pátek – 10,6 procenta – a především v sobotu – 11,7 procenta. Do pozice jasné jedničky hlavní kanál vyšvihly především mimořádně dobré Naše zprávy – 15 procent – a pořad Jak to dopadlo!? – 8,5 procenta.
„Velmi nás těší to, že nejde o pouhý výkyv směrem nahoru, ale zcela jasně o dlouhodobý trend. Jsme rádi, že naši diváci umějí ocenit naši snahu o nové atraktivní pořady z vlastní produkce,“ okomentoval úspěch stanic generální ředitel TV Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromír Soukup.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva