Výsledky skupiny Nova v CS 15-54
V cílové skupině diváků 15-54, na kterou skupina Nova primárně cílí program svých televizních stanic, a která obsahuje všechny klíčové cílové skupiny pro zadavatele reklamy, dosáhla skupina Nova v uplynulém roce v primetime 41,17% podílu na sledovanosti. Celodenní share skupiny Nova v roce 2013 pak v této cílové skupině činil 36,18 %. Z jednotlivých stanic byla v roce 2013 jednoznačně nejúspěšnější TV Nova, která v primetime v CS 15-54 dosáhla v roce 2013 podílu na sledovanosti 31,64 %. TV Nova dosahuje více než dvojnásobného podílu na sledovanosti ve srovnání s druhou nejsilnější televizní stanicí.
Výsledky skupiny Nova v CS 4+
Pokud jde o výsledky ve vůbec nejširší měřené cílové skupině v České republice, tedy v cílové skupině diváků 4+, byla skupina Nova v roce 2013 nejoblíbenější jak v celodenní sledovanosti (30,97 % share), tak v primetime (37,10 % share). V primetime pak televizní stanice skupiny Nova dosáhly v cílové skupině 4+ průměrného reache (průměrný počet diváků, kteří v danou dobu alespoň tři minuty kontinuálně sledovali dané programy) 4,273 milionu diváků denně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva