„Naše sekty i vína sbírají ocenění především na vinařských soutěžích, jsme proto velice rádi, že je oceňují i samotní spotřebitelé a dva z nich, naše loňské novinky, dokonce zvolili Novinkou roku,“ říká k ocenění Martin Fousek, marketingový ředitel společnosti BOHEMIA SEKT.
Oceněné šumivé víno Bohemia Sekt Prestige Chardonnay brut je jednoodrůdový sekt, který je vyráběn tradiční metodou kvašení v lahvích. Na trh byl uveden v roce 2013 a z prodejů je patrné, že čím dál více Čechů si rádo vychutnává ty nejkvalitnější sekty.
Druhou oceněnou novinkou je značka Víno Mikulov Motýl, která v minulém roce prošla redesignem svých etiket. „Vedle modernizace obalu jsme v minulém roce spustili také novou komunikační kampaň. Jsme rádi, že se nám podařila – ať již vítězstvím v soutěži Volba spotřebitelů, tak i meziročním zvýšením prodeje o téměř 50 %,“ doplňuje Martin Fousek.
Soutěž Volba spotřebitelů realizuje společnost Atoz retail a volba probíhá na základě výsledků průzkumu mezi 4 000 respondenty.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva