„Správa železnic kromě nutných provozních úspor pokračovala ve vysokém tempu investic. Na modernizaci vynaložila loni 39 miliard korun, dalších téměř 21 miliard šlo na opravy a údržbu tratí. Díky tomu se na řadě míst zvýšila bezpečnost provozu, současně se dál viditelně zlepšuje prostředí pro cestující,“ popisuje ministr dopravy Martin Kupka.
Z koridorových úseků skončila modernizace z Brna do Blanska, z Ústí nad Orlicí do Brandýsa nad Orlicí, z Velimi do Poříčan nebo v Praze mezi Smíchovem a Radotínem. V posledně jmenované stanici se navíc otevřela pro veřejnost nová nádražní budova.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva