Inovační maraton je koncipován jako soutěž týmů, které řeší zadání spojené s reálnými potřebami firmy. Během 24 hodin účastníci vymýšlí originální a inovativní řešení a spolupracují u toho se stratégy a inovátory Skupiny ČEZ, od nichž získávají zpětnou vazbu. Mezi nápady se letos objevilo využívání virtuální reality při představování produktů, bezdrátová zařízení či orientace na chytré domácnosti.
„Bylo obtížné snažit se být produktivní po celých 24 hodin a vymýšlet nové nápady. Také jsme si museli dávat pozor, abychom měli neustále v hlavě, co vlastně řešíme, co je zadání a neodbíhali příliš daleko,“ potvrzuje náročnost akce jeden z účastníků Martin Pátek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva