Ve funkci vystřídal Axela Schrödera (44), který přebírá zodpovědnost za marketing společnosti Volkswagen v Brazílii.
Thomas Owsianski (45) má dlouholeté mezinárodní zkušenosti z vedoucích funkcí v oblasti marketingu a prodeje v automobilovém průmyslu. Před svým nástupem do společnosti ŠKODA AUTO pracoval jako chief marketing officer pro Opel/Vauxhall, kde zodpovídal za marketingové aktivity obou značek. Předtím zastával tento pětačtyřicetiletý manažer různé vedoucí funkce ve společnostech GM a Ford v Německu, Maďarsku a v Rusku. Owsianski vystudoval ekonomii. Je ženatý a má dvě děti.
Dosavadní vedoucí marketingu společnosti ŠKODA Axel Schröder přebírá nové úkoly v rámci koncernu Volkswagen a stává se vedoucím marketingu značky Volkswagen v Brazílii. Schröder pro společnost ŠKODA AUTO pracoval několik let a podstatnou měrou přispěl k vývoji nové Corporate Identity značky ŠKODA.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva