KPMG Česká republika každoročně přijímá do svých řad více než 100 studentů a čerstvých absolventů, pokaždé proto připravuje zajímavou náborovou kampaň. Jejím prostřednictvím studentům a absolventům různých oborů vysokých škol ukazuje, jak pestrá nabídka pracovních míst v KPMG Česká republika vlastně je. Studenti se tak dozvědí, jak mohou uplatnit své znalosti a zkušenosti, jak se mohou ve firmě dále rozvíjet i kam mohou vycestovat na zahraniční stáž.
„Naše kampaň vychází z reálné situace studentů, kteří stojí před rozhodnutím správně si zvolit svého budoucího zaměstnavatele. Takové rozhodnutí samozřejmě ovlivní jejich další život. Vlastní vstup do pracovního procesu si každý z nás spojuje s řadou otázek a neznámých. Jednoduše jde o začátek nového příběhu našeho života,“ popisuje tonalitu náborové kampaně Roman Maco, Director oddělení Marketingu a komunikace v KPMG Česká republika.
Příběh šesti osobností
Náborová kampaň Tvůj příběh začíná teď čerpá z příběhů stávajících zaměstnanců KPMG Česká republika. Šest osobností na webu i dalších informačních materiálech ukazuje, jak vypadal jejich první rok v KPMG. I oni začínali jako absolventi, získávali zkušenosti a odborné znalosti a zároveň poznávali nové kolegy, cestovali, věnovali se rodině i svým koníčkům. O jejich jedinečných příbězích se studenti mohou dozvědět na stránkách www.pribehzacina.cz. Na stejném místě se zároveň mohou podělit o příběh vlastní, když do KPMG zašlou svůj životopis.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva