KPMG Česká republika každoročně přijímá do svých řad více než 100 studentů a čerstvých absolventů, pokaždé proto připravuje zajímavou náborovou kampaň. Jejím prostřednictvím studentům a absolventům různých oborů vysokých škol ukazuje, jak pestrá nabídka pracovních míst v KPMG Česká republika vlastně je. Studenti se tak dozvědí, jak mohou uplatnit své znalosti a zkušenosti, jak se mohou ve firmě dále rozvíjet i kam mohou vycestovat na zahraniční stáž.
„Naše kampaň vychází z reálné situace studentů, kteří stojí před rozhodnutím správně si zvolit svého budoucího zaměstnavatele. Takové rozhodnutí samozřejmě ovlivní jejich další život. Vlastní vstup do pracovního procesu si každý z nás spojuje s řadou otázek a neznámých. Jednoduše jde o začátek nového příběhu našeho života,“ popisuje tonalitu náborové kampaně Roman Maco, Director oddělení Marketingu a komunikace v KPMG Česká republika.
Příběh šesti osobností
Náborová kampaň Tvůj příběh začíná teď čerpá z příběhů stávajících zaměstnanců KPMG Česká republika. Šest osobností na webu i dalších informačních materiálech ukazuje, jak vypadal jejich první rok v KPMG. I oni začínali jako absolventi, získávali zkušenosti a odborné znalosti a zároveň poznávali nové kolegy, cestovali, věnovali se rodině i svým koníčkům. O jejich jedinečných příbězích se studenti mohou dozvědět na stránkách www.pribehzacina.cz. Na stejném místě se zároveň mohou podělit o příběh vlastní, když do KPMG zašlou svůj životopis.
„KPMG v České republice nabízí čerstvým absolventům skvělé podmínky a je úžasným startem kariéry. Pracují u nás špičky v oboru, i proto každý rok hledáme studenty, kteří dosahují výborných studijních výsledků a mají skvělé analytické a logické myšlení. Naše kampaň proto může být sebevědomá i důrazná. Obsahem chceme studentům sdělit, že se před nimi otevírá nový příběh plný možností seberealizace a osobního růstu,“ komentuje Roman Maco.
Šárka Pančochová dalším příběhem
Novou náborovou kampaň KPMG se rozhodla podpořit i přední česká snowboardistka Šárka Pančochová: „Po skončení vysoké školy dává KPMG mnoha mladým lidem šanci ukázat, co v nich je. Vždycky je jednodušší chytit se pomocné ruky, čehož jsem já sama kdysi využila. Věřím proto, že můžu mladé lidi inspirovat, aby si za svými sny šli a vytvořili si vlastní jedinečný příběh.“
Kampaň plná soutěží
Náborová kampaň společnosti KPMG Česká republika bude mít několik vrcholů. Už nyní se studenti mohou zapojit do Daňové soutěže a získat stáž v oddělení Daňového poradenství. V listopadu pak KPMG spustí další soutěž v mobilní aplikaci Test2Job, kde si studenti mohou vyzkoušet, jak vypadá testovací část výběrového řízení. Ověří si své znalosti matematiky, angličtiny, procvičí paměť i logické a analytické myšlení. Každý měsíc od listopadu do března vyhlásí KPMG podle výsledků nejlepšího studenta, který se může zúčastnit exkluzivního víkendu se Šárkou Pančochovou na finále Světového poháru ve Špindlerově Mlýně.
Novou náborovou kampaň společnost KPMG Česká republika realizuje s brněnskou agenturou Arkadia, která navrhla hlavní grafický styl, a internetovou agenturou Giant interactive, která připravila webové stránky kampaně i mobilní aplikaci Test2Job.
Společnost KPMG Česká republika zahájila svou činnost v roce 1990, kdy byla v Praze otevřena první kancelář. V současné době má 770 zaměstnanců a kanceláře v Praze, Brně, Českých Budějovicích a Ostravě. KPMG Česká republika poskytuje služby v oblasti auditu, daní, poradenství a práva. Z 630 odborných pracovníků je 28 partnerů, 28 statutárních auditorů, 111 certifikovaných účetních a 71 daňových poradců. V KPMG Česká republika působí celkem 22 kvalifikovaných zahraničních odborníků.
KPMG je celosvětová síť poradenských společností poskytujících služby v oblasti auditu, daní a poradenství. V jejích členských společnostech pracuje více než 155 000 pracovníků ve 155 zemích. Nezávislé členské společnosti sítě KPMG jsou přidružené ke KPMG International Cooperative („KPMG International“), švýcarské organizační jednotce. Každá členská společnost celosvětové sítě KPMG je právně samostatná a oddělená jednotka a tak se označuje.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva