Většina příjemců svou datovou schránku neotevřela ani po upozornění státu prostřednictvím klasického poštovního dopisu. V této situaci Digitální a informační agentura (DIA), která je správcem datových schránek, ve spolupráci s Kabinetem místopředsedy vlády pro digitalizaci plánuje kampaň zaměřenou na ty osoby, kteří svou datovou schránku dosud neotevřeli. Odstartuje začátkem dubna využitím online prostředků a reklamních ploch ve veřejném prostoru, na poštách a úřadech. Opětovně se budou rozesílat dopisy přímo do poštovních schránek uživatelů.
Největší část „nových“ držitelů datových schránek tvoří podnikající fyzické osoby. Přihlásit se do ní mohou na webových stránkách mojedatovaschranka.cz prostřednictvím přístupových údajů, které obdrželi dopisem nebo skrze Identitu občana. Pokud tak neučinili, datová schránka jim byla aktivována automaticky 15 dní po doručení přístupových údajů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva