Veletrh navštívil rovněž krajský radní Tomáš Rieger, který spolu se saskými partnery pokřtil nový ročník cyklistického průvodce po Labské stezce tzv. Handbuch, neboli cykloprůvodce (k nahlédnutí či stažení ZDE). Kraj se letos opět zapojil do přípravy tištěného průvodce, neboť 96 kilometrů úseku Labské stezky, které vedou Ústeckým krajem, jsou pro malebnost kaňonu řeky Labe, ať již v okolí Porty Bohemiky u Litoměřic, nebo u dramatických pískovcových skalních masivů před Hřenskem, vyhledávaným úsekem.
Po letech pandemických omezení a loňském ničivém požáru v blízkosti Českého Švýcarska je potřeba propagace turistických možností v Ústeckém kraji velmi důležitá. Zájem veřejnosti se opravdu ubíral tímto směrem, otázek na přístupnost Českého Švýcarska byl nespočet.
Důkazem, že se s tímto problémem destinační agentura České Švýcarsko, o. p. s., popasovala bravurně, bylo ocenění od COT group, s. r. o., a ABF, a. s., v podobě vítězství a 1. místa v kategorii Inovativní marketingová komunikace. Úspěch sklidila kampaň „Chybí nám tu lidi – marketingová kampaň pro restart turismu po požáru v Českém Švýcarsku“. V rámci 16. ročníku Velké ceny cestovního ruchu převzal toto ocenění marketingový specialista destinační agentury Miroslav Kokta.
Portfolio nabídky zahrnovalo informace o cykloturistice, kde prim hraje Labská stezka. Návštěvníci se také zajímali o cykloregion Krušné hory, v ostatních destinacích poptávali možnosti letního koupání ve velkých jezerech Milada a Most, výlety pro rodiny s dětmi, gastroturistiku, lázeňství a historické památky. V nadcházející turistické sezoně je pro návštěvníky Ústeckého kraje připravena řada kempů, penzionů a hotelů, i nových stellplatzů. Kompletní turistickou nabídku najdete na webovém portálu Brána do Čech.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva