„Cílem kampaně je oslovit zejména mladší a aktivní klienty a prostřednictvím třech různých situací jim představit ucelenou škálu pojištění od Generali,“ říká Zdeněk Mrkva, marketingový manažer pojišťovny Generali.
V kampani hraje jednu z hlavních rolí zvíře. A ne ledajaké. „V televizním spotu figuruje nečekané setkání českých řidičů s pamplonským býkem, abychom ještě víc podpořili sdělení, že si Generali opravdu dokáže poradit téměř s čímkoli,“ prozrazuje kreativní ředitelka Y&R Dora Pružincová.
„Spot režíroval Australan Dael Oates, uličky Pamplony představovaly Kotce na pražském Starém Městě. Vizuály fotil Miro Minarových,“ dodává Pružincová.
Kampaň poběží v televizi, v kinech, online, a na venkovních velkoformátech. Na online části kampaně pracovala společně s interním týmem Generali agentura PRIA System.
„Cílem digitální části kampaně bude ukázat lidem, že Generali je ideálním partnerem pro nevšední zážitky a má ráda výzvy. A téma zážitků a výzev přímo vybízí k využití sociálních sítí a k zajímavým interakcím s fanoušky. Bude to hodně o fotkách, videích a o zajímavých odměnách v podobě atraktivních zážitků,“ informoval Michal Ročeň, Client Service Director agentury PRIA System.
PR podporu reklamní kampaně zajistí agentura Spindoctors. „Setkání s býkem ve španělské Pamploně je kreativní nadsázkou, tu během letošní podzimní kampaně Generali doplníme reálnými údaji o chování českých řidičů,“ prozrazuje Pavel Lukeš z agentury Spindoctors.
Generali Pojišťovna a.s. patří s tržním podílem 7,6 % (k 31. 12. 2015 dle metodiky ČAP) mezi největší české pojišťovny. Kromě individuálního pojištění nabízí pojistná řešení pro malé, střední a velké firmy v oblasti podnikatelských, průmyslových, technických a zemědělských rizik.
Generali Pojišťovna a.s. je součástí skupiny Generali, která patří mezi přední světové pojišťovny s předepsaným pojistným 74 miliard euro v roce 2015. Ve více než 60 zemích světa zaměstnává 76 tisíc odborníků. V roce 2015 byla skupina Generali jedinou pojišťovnou, kterou časopis MIT Technology Review zahrnul mezi 50 nejsofistikovanějších společností světa. Skupina Generali zaujímá vedoucí postavení na trzích západní Evropy. Stále významnější pozici získává v Asii a také v regionu střední a východní Evropy. Skupina působí v 10 zemích regionu střední a východní Evropy prostřednictvím holdingové společnosti Generali CEE Holding a je jedním z předních poskytovatelů pojištění v regionu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva