„Vážíme si důvěry nově příchozích pojištěnců a stejně tak i těch, kteří nám zůstávají věrní. Snažíme se klientům zpřístupnit zdravotní služby i v této epidemiologicky náročné době a zdá se, že klienti naši snahu oceňují,“ okomentoval výsledky letošního prvního přestupního období generální ředitel ZP MV ČR David Kostka.
Klienti ZP 211 začali ve větší míře využívat možnost přihlásit se k pojišťovně prostřednictvím online přihlášky. Nejvyšší počet nově přicházejících klientů je ve věku kolem třiceti let. A to jak mužů, tak žen.
ZP MV ČR po vypuknutí koronavirové epidemie veřejně garantovala úhradu zdravotních služeb, podpořila platby lékařům za poskytování distanční péče – tedy zdravotní konzultace na dálku, zpřístupnila klientům Virtuální kliniku EUC, či nabídla pojištěncům nový příspěvek z fondu prevence na nákup dezinfekce či ochranných roušek.
ZP MV ČR působí na českém trhu již osmadvacátým rokem a je druhou největší zdravotní pojišťovnou v zemi. Má smlouvy se všemi nejvýznamnějšími zdravotnickými zařízeními kdekoliv na území ČR. V současnosti má více než 1,3 milionu klientů. Jako jediná zdravotní pojišťovna v zemi je již tři roky za sebou držitelkou prestižního mezinárodního titulu Czech Superbrands.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva