Součástí oslavy tohoto úspěchu společnosti UPC DTH S.à r.l. bylo předání odměny pro stotisícího zákazníka, kterým se stala Milena Vaňková z Horní Loděnice. Paní Vaňková obdržela dárek ve formě dvouletého předplatného na všechny programové balíčky. UPC DTH blahopřeje paní Vaňkové i všem prodejcům freeSAT, kteří pomohli dosáhnout tohoto úspěchu.
freeSAT nabízí v každém svém satelitním programovém balíčku oproti konkurenci mnohem více programů, za mnohem příznivější ceny, a nabízí také výhodné podmínky, v případě, že se zákazník rozhodne využívat vlastní TV příslušenství, nebo si je pronajme od poskytovatele. Součástí služeb freeSATu je také vysoce hodnocená zákaznická podpora. Důkazem toho je nedávno udělená bronzová medaile za Tým zákaznických služeb roku, jež byla freeSATu předána v rámci oficiální mezinárodní obchodní ceny „Stevie® Awards“. Cena „Stevie® Awards“ vznikla s cílem ocenit výsledky a pozitivní přínos společností a pracovních týmů po celém světě. UPC DTH se bude snažit udržet svoje postavení jedničky v péči o zákazníky na českém trhu tím, že se bude nadále soustředit na jejich potřeby.
„Jsme velice hrdí, že jsme dosáhli těchto vynikajících výsledků na českém trhu,“ řekl Jiří Kraval, marketinkový a obchodní ředitel UPC DTH pro ČR. „S radostí pozorujeme, že naše úsilí se nám vrací ve formě zvyšujícího se počtu nových předplatitelů, a proto jsme také ocenili stotisícího zákazníka. Za naším růstem v České republice stojí především snaha poskytovat bohatou programovou nabídku se širokou škálou balíčků, stejně jako oceňovaná zákaznická péče. Nezávislý průzkum ukazuje, že naši zákazníci doporučují služby freeSATu svým přátelům mnohem častěji, než tomu je u zákazníků konkurence. Je to důkaz, že zákazníci oceňují naše úsilí o to, abychom byli na trhu nejlepší.“
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva