ČEZ se ale brání. Podle mluvčí Evy Novákové, která se vyjádřila pro MF DNES, stálo jedno číslo ve skutečnosti 8,4 koruny. Těch 76 korun je „vyjádření hodnoty časopisu“.
Sledujeme téma ČEZ
Proč časopis? Kvůli změnám ceny
"Když vedle sebe položíte běžně dostupný časopis za devět korun (financovaný reklamou), časopis za 76 korun a Šťávu, tak byste měla mít v ideálním případě pocit, že Šťáva takovou hodnotu má," uvedla mluvčí ČEZ.
Podobnou taktiku volí například IKEA. Rozdává zdarma katalog, na kterém je uvedena hodnota 50 korun. Zákazníky to prý vede k tomu, že časopis méně často vyhodí a zbytečně si neberou nový. ČEZ začal svůj časopis vydávat proto, aby na jeho poslední straně mohl informovat o změně ceny elektřiny.
Čtěte také:
- Ředitel gigantu ČEZ: Majetek rozdám na charitu
- Čeká Česko nový ČEZ - tentokrát v lesní podobě?
- Grossova firma dělala pro ČEZ, na začátku měl být podvod
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: joh