Zejména v aktuálním období prudkého růstu cen, kdy Čechům mizí peníze doslova „před očima“, se značné množství lidí snaží vyhledávat slevové akce ve větší míře než dříve, aby alespoň nějak utlumili pokles reálných příjmů. Co když ale slevy v supermarketech slevami ve skutečnosti vůbec nejsou?
Čeští zákazníci si všímají, že se jim v supermarketech stává, že jim nabízejí údajné „akční zlevněné zboží“, které je však ve skutečnosti za ceny, jež považují za běžné či dokonce narážejí v regálech na „zlevněné“ výrobky, které jsou ovšem prodávány za stejnou cenu jako předtím a prodejci akorát uvedou zcela přestřelenou přeškrtnutou částku a snaží se lidem namluvit, že je nová cena slevou.
Přestože tomuto dění měla předejít letošní novela zákona o ochraně spotřebitele, zákazníci i inspektoři České obchodní inspekce si všímají, že snaha supermarketů oklamat své zákazníky falešnými akcemi pokračuje nadále.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Radek Kotas