Agentura, které Tomio Okamura věnoval své pondělní video, se jmenuje „Centrum pro výzkum veřejného mínění“. Od ostatních agentur se odlišuje tím, že funguje jako „výzkumné oddělení Sociologického ústavu Akademie věd České republiky“. Platíme si jej tedy skrze státní rozpočet my všichni.
A za vlastní peníze dostáváme podle Okamury velmi podivné informace. Předseda SPD připomněl, že „volební odhady“ centra akademiků se vyznačují setrvalým přeháněním preferencí „sluníčkářských“ stran a naopak snižováním výsledků stran vlasteneckých.
Aktuální „volební model“ CVVM přiřkl ČSSD 13 procent, zatímco jiné agentury ji drží těsně nad pětiprocentní hranicí vstupu do sněmovny nebo i pod ní. SPD pak tato agentura se 4 procenty posílá mimo sněmovnu, zatímco všechny ostatní agentury přisuzují Okamurovu hnutí výrazně více voličů.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav