Maroš Kramár v rozhovoru dostal za úkol zhodnotit, zda mají pravdu ti, kdo nostalgicky vzpomínají na předchozí generace herců. Podle něho staří vždy vzpomínají, jak byly věci za jejich časů lepší a hezčí. Dodal, že s velikány českých filmů a seriálů hrál. Ale podotkl, že rozdíl spočívá i v tom, že je dnes větší výběr. „Tenkrát existovaly dva televizní kanály, a když se ten bard objevil v něčem na prvním programu, vidělo ho naráz celé Československo. Teď máme tolik televizních stanic, že můžeme hrát dva roky hlavní roli v nějakém seriálu, sleduje vás třeba milion lidí, ale ostatní miliony o tom nic nevědí. Navíc jsou vedle sebe dva světy, které se vůbec neprolínají,“ mínil.
Podotkl, že mladí lidé na televizi skoro nekoukají, ale mají svoje hvězdy na internetu. O těch starší generace nic neví a mladá zase nezná hvězdy televizní.
Kramár žil jeden a půl roku v USA. „Je tam hodně chudoby i spousta bohatství. Když jsem se vrátil do Bratislavy, tehdy vládl Mečiar, a známí se mě ptali, jak se tam žije, odpovídal jsem: Tady se pořád skloňuje jméno Mečiar, zatímco tam se skloňuje slovo dolar. Za dolar si něco koupíte, ale za Mečiara nedostanete nic,“ srovnal. Podle něho je rozdíl v tom, že Američané nezávidí peníze, ale práci. Tedy že, když vidí slovenský otec Michaela Jacksona, tak synkovi řekne: „Podívej na toho černocha, jak tam poskakuje a jaké za to bere prachy, zatímco já každý den v práci dřu a nemám nic.“
V rozhovoru se řešila i jeho kauza údajného sexuálního obtěžování. Herec minulý rok v létě v závěru pořadu Inkognito poškrábal maskérku po zadnici. A podle svých slov zažil „hon na čarodějnice“. Nad jeho žertem se rozčilovali zejména mladí lidé, v Česku kupříkladu redaktorka A2larmu Apolena Rychlíková, která se pozastavila nad tím, že Kramár nepovažoval své chování za něco závažného.
„Herci jako by vůbec nedocházelo, co svým chováním – zaznamenaným na kamery a odvysílaným v televizi – vlastně říká. Že jakákoliv žena, která se k němu otočí zády, má počítat s něčím podobným? Že je v redakci televize JOJ běžné a normální vytvářet mezi zaměstnanci atmosféru, kdy si muži z žen dělají objekty?“ rozčilovala se.
Naznačovala, že maskérka, jejíž zadnice se Kramár dotkl, tuto aféru přechází, protože je to tak snazší a nezkazí si vztah s kolegy: „Přesně takovou taktiku volí i obtěžovaná: ve svém vyjádření řekla, že atmosféra na natáčení je taková přátelská. A že to je celé nafouknuté. Rozumím jí – lidé, kteří se dopouštěli nevhodného chování vůči ní, jsou její kolegové, nadřízení, kteří rozhodují o její práci. Jsou to lidé s nesporně větším společenským kapitálem a potkává je pravidelně.“
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kas