"Na začátku loňského roku jsme slíbili zahájit nejrozsáhlejší obnovu vozidlového parku v historii Českých drah a prvotní čísla za loňský rok potvrzují, že naše slovo plníme," řekl agentuře Mediafax generální ředitel Českých drah Petr Žaluda.
Investovalo se do všech segmentů činnosti. "Největší kontrakt s podílem 23 procent je uzavřen na modernizaci a leasing 58 vozů pro spoje EuroCity a InterCity se slovenskou společností ŽOS Trnava a druhý nejúspěšnější partner je společnost Stadler se zakázkami v hodnotě 1,78 miliardy korun a podílem 18 procent. Teprve na třetím a čtvrtém místě jsou podniky z holdingu Škoda Transportation, Škoda Vagonka a Pars nova. V loňském roce uspělo celkem osm dodavatelů, z toho jen dva jsou součástí holdingu Škoda Transportation," vysvětlil.
Čtěte:
ČD chtějí koupit moderní vagony. Nemají k nim ale lokomotivy
Okamura: České dráhy a nová konkurence
Foto: vlak.net
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: par