Ombudsman Českých drah Petr Fejk považuje za jeden z hlavních problémů společnosti stav na samotných nádraží. Vadí mu zejména zakouřené hospody nebo nemoderní způsob prodeje jízdenek přes internet. Nově by rád zavedl funkci nádražních supervizorů. Ti by měli suplovat funkci přednosty stanice. O jeho záměru informoval server iDNES.cz.
Nádraží jako kuří oka
Nádraží považuje Fejk celkově za jeden z největších problémů na dráze. "Jsou ve velmi rozdílném stavu, je na nich často poznat, že už neexistuje funkce přednosty stanice," uvedl pro server Fejk.
Ten tak v rámci svých plánů chce zřídit post nádražních supervizorů. Ti by měli na starosti právě pořádek na nádražích.
Čeká nás ochotný personál?
Fejk chce ale změnit i chování staničního personálu. "Když tam ti lidé jsou, měli by být schopni cestujícím i pomoci, například staré paní s kufrem. Jsou to takové detaily, ale cestující potěší," nastínil své vize ombudsman.
V rámci restrukturalizace ČD navrhne i změny v cenících nebo nabídce slev.
Více čtěte:
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jas