Jak řekl Outlý úvodem, úřad kampaň v jejím průběhu hlavně monitoruje. „Pokud na něco reagujeme, je to většinou neoznačování kampaně v souladu se zákonem. Pokud směřujete k financování kampaní, tam uvidíme, až dostaneme volební účetnictví. Termín je 90 dnů od vyhlášení voleb. Pak budeme konfrontovat své poznatky z monitoringu s tím, co v účetnictví je nebo není,“ sdělil Outlý.
Do kampaně se pak podle jeho slov započítává jakákoli propagace strany, hnutí nebo kandidáta nebo sdělení v jejich (ne)prospěch, včetně doprovodné akce, za kterou se obvykle platí. „Co podle našeho názoru můžeme vyčlenit z kampaně, jsou věci, které nelze ocenit v penězích. Drobná agitace, určitý typ dobrovolnické práce a podobně,“ dodal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef