„Chci, aby mě lidé nejdřív poznali,“ uvedl Karel Janeček, proč se rozhodl pro kontaktní kampaň. V každém kraji chce vystoupat na jeden z místních vrcholů, lidé na setkáních s ním budou dostávat speciálně uvařené pivo Karlův zrzek. Spuštěna byla i webová stránka tohlejekarel.cz.
Janeček v kampani hovoří o pěti oblastech. Chce z Česka udělat zemi pro 21. století, jež by se měla stát vzorem pro celý svět a místem setkávání. Důraz klade i na děti a vzdělávání, kdy chce podpořit racionální myšlení i intuici a emotivní cítění dětí.
Zabývat se chce i otázkami svobodné společnosti a spravedlivého státu či oddlužením dětí v exekuci.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.