Všechny příspěvky jsou velice nedávné a mají shodné téma. Skoro jako by řetězce začaly s ekologickou kampaní najednou. „Věděli jste, že praním ve studenější vodě a na krátký cyklus ušetříte až 75 % energie? Prostředky na praní Ariel jsou díky unikátní technologii Cool Clean pro tento účel ideálním pomocníkem. Přejděte s Arielem na studenou i vy!“ to je reklama obchodního řetězce Albert, kterou dnes zveřejnil na facebookovém profilu.
Albert apeluje i na to, aby lidé tolik neplýtvali. „Občas se stane každému, že má pečivo natvrdlé. Když vám pečivo zbyde, máme pro vás 5 tipů, co z něj připravit. Třeba krutony, chleba ve vajíčku, zahuštění gulášů, chlebovou polévku. Anebo jednoduše strouhanku. Nedělejte z pečiva tvrďáky a pomozte nám neplýtvat!“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Vanda Efnerová