Mediální kampaň za 1 619 402 korun si Ústav zdravotnických informací a statistiky objednal u agentury Media Age v polovině srpna v rámci svého projektu Časný záchyt hyperaktivního močového měchýře a eliminace negativního dopadu na kvalitu života, který má snížit stigmatizaci, sociální a pracovní vyloučení u osob s hyperaktivním močovým měchýřem či zvýšit zdravotní gramotnost o této problematice, zajistit nasměrování na specializovanou odbornou pomoc a minimalizovat negativní dopady na kvalitu života pacientů.
„Toho bude dosaženo spoluprací se 70 odborníky na uvedenou problematiku. Výsledkem projektu bude nastavení screeningu s využitím moderních telemedicínských technologií a návrh na jejich implementaci do běžné klinické praxe,“ uvádí ÚZIS.
Projekt uskutečněný za podpory z Evropského sociálního fondu – Operačního programu Zaměstnanost plus má zapojit 3 tisíce osob, které provedou samodiagnostiku s následnou možností vyšetření. „Předpokládáme, že specializované vyšetření na urogynekologickém (ženy) nebo urologickém (muži) pracovišti, následně využije 1 tisíc osob,“ odhaduje ústav.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Radek Kotas