„Dnes je památné výročí křišťálové noci! Dopřejte si na svém křupavém kuřátku více jemného sýra,“ zněla propagační výzva. Firma se za reklamu o hodinu později omluvila a slíbila prověření celé situace, informuje CNN Prima NEWS.
„Reklama na rychlé občerstvení na úkor vzpomínky na oběti nacistického režimu!!!“ označuje deník Bild takový styl propagace za „nevkusný“.
Křišťálovou noc mělo na svědomí nacistické Německo, které proti Židům zorganizovalo rozsáhlý pogrom. Tragická událost si v roce 1938 vyžádala více než 90 mrtvých. Vypáleny byly stovky synagog a obchody židovských majitelů.
Firma se veřejně omluvila. „Velmi se omlouváme, okamžitě prověříme naše interní procesy, aby se to již neopakovalo. Omluvte prosím tuto chybu,“ sdělila.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.