„Předplatné jízdenek by mělo být na vyšší úrovni," dodal Dvořák. Ve srovnání s dalšími evropskými zeměmi ale i českými městy je prý pražské jízdné příliš nízké.
„Lepší by bylo snížit komfort," argumentoval ale Josef Nosek, náměstek primátora pro dopravu. Podle něj by bylo lepší například zrušit některé spoje, kde jezdí „prázdné tramvaje". Sice se podle jeho slov nedá vyloučit, že by se cena jízdného zvyšovala, ale musí se to ještě projednat. Připustil, že by to totiž byla další rána pro občany v době finanční krize.
Související: Šéf pražských dopravních podniků Dvořák končí. Svobodovi dal rezignaci
Podle Noska není úplně nejdůležitější, kdo bude novým generální ředitelem DPP po Dvořákovi. Spíše se musí vyřešit finanční problémy, kde vzít šest až osm miliard korun do rozpočtu. Zároveň však připustil, že jeho nástupce musí být někdo s výbornými manažerskými schopnostmi.
Dvořákovo působení nehodnotí náměstek ani kladně ani záporně. „Pan ředitel Dvořák nebyl ani čert ani anděl," přirovnal Nosek. „Vykonával funkci tak, jak dokázal," snažil se být neutrální. Jeho odchodu ale rozumí, chápe, že nechce být předmětem spekulací. Jak se bude jeho působení hodnotit, by podle Dvořáka samotného mělo být nestranné. „Vyzývám všechny, aby byli racionální a hodnotili mě na základě čísel, ne mediální fikce."
Psali jsme:
Pražští radní obměnili dozorčí radu dopravního podniku
Dvořák v dopravním podniku posiluje. Bude i šéfem představenstva
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pan