Nejhorší pověst má podle průzkumu zpravodajství komerčních televizních stanic. To, že obsahuje manipulativní informace, si myslí 74 % dotázaných. Pochybnosti však mají i diváci České televize – o informacích má pochybnosti téměř polovina Čechů.
„Překvapivé ovšem je, že etablované domácí komerční televize si vedou z hlediska důvěryhodnosti přinášených zpráv ještě hůře než sociální sítě. Těm svým dosahem a vlivem v ČR kraluje Facebook,“ konstatuje průzkum.
„Překvapivě dobře mezi Čechy dopadly v hodnocení důvěryhodnosti také alternativní zpravodajské portály, o jejichž objektivitě panují v odborných kruzích pochybnosti (Parlamentní listy, Sputnik…). Za manipulativní je považuje jen 24 % Čechů (nicméně většina populace tyto zdroje vůbec neregistruje),“ uvedla též doslova agentura.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef